جشن فارغ التحصیلان

#معصومیه_شهرکرد
جلسه فارغ التحصیلان در روز سه شنبه مورخ 10/4 / 1399با حضورجناب آقای دکتر نادری برگزار شد.

جلسه فارغ التحصیلان و دهه کرامت در روز سه شنبه 10 تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین نادری برگزار شد.

در این جلسه طلاب فارغ التحصیل مرکز تخصصی معصومیه سلام الله علیها حضور داشتند که در ابتدای جلسه با خوش آمدگویی استاد جلسه برگزار شد .

در این جلسه استاد ضمن بیان تبریک دهه کرامت بیان داشت اولین کار طلبه درس خواندن است و این درس خواندن برکت دارد و این برکت به موقع خواهد رسید و باید به این امر اطمینان داشته باشیم ودر نظر داشته باشید که درس را نباید برای هوای نفس خواند تا اثرات آن را دریابیم.

آقای نادری در ادامه به تفسیرمختصر سوره عصر پرداختند و بیان داشت که باید مفاهیم سوره عصر را سرلوحه کارهای خودمان قرار دهیم این که زمان مهم است و باید آن را دریابیم و با تلاش و کوشش بسیار زمان را با اعمال صالح غنیمت بشماریم و از تنبلی کردن بهراسیم .

همچنین استاد در این سوره اشاره به توَاصَوْا بِالصَّبْرِ کردند که مشکلات در زندگی باعث کمال انسان می شود و نباید جزع و فزع نداشته باشیم .

وی در ادامه بیان کردند که اگر بخواهیم در این مسیر قدم برداریم وتوان بالایی داشته باشیم باید نیروی خودمان را با خلوت با خدا در شبانه روز تقویت کنیم و ایشان برای پیشرفت روزافزون تایید بر خواندن نماز شب و اخلاص داشتن در کارها توصیه کردند.

در پایان هدایایی از طرف مرکز تخصصی معصومیه سلام الله علیها به رسم یاد بود به طلاب فارغ التحصیل اهداء شد.

ادامه »

موضوعات: اخلاق, جشن فارغ التحصیلی  لینک ثابت



[چهارشنبه 1399-04-11] [ 10:36:00 ق.ظ ]